ketvirtadienis, balandžio 05, 2007

فرصت ها و تهدید ها

سلام
سالروز ولادت حضرت محمد (صل الله علیه و آله) وامام صادق را به شما تبریک می گم
یکی از دوستان به نام ابر در حال حاضر مکه هستند از همین جا از ایشون التماس دعا دارم

امروز آخرین روزی هست که خونه ام بعد از حدود یه ماه ، فقط وقت تلف کردم!اصلا راضی نیستم ، امسال به نظرم پر ازفرصت و پر از تهدید است ، اصلا برای خودم امسال را (( فرصت ها وتهدید ها )) نامگذاری کرده ام.
می دونی بعد از اینکه خووندم حل مسذله های زندگی از مهارت های یک انسان هست بعضی وقت ها حسابی از این حل کردن های مسئله های کوچیک لذت می بردم ولی الآن .... نمی دونم بیشتر می ترسم
!

2 Comments:

At 4/14/2007 09:53:00 priešpiet, Anonymous Anonimiškas said...

salam chetori
اين چه طرز رفت و اومده ؟ مثل اين بود كه اومدي زنگ زدي و فرار كردي

 
At 4/18/2007 04:03:00 priešpiet, Anonymous Anonimiškas said...

سروش عزیز ممنون که حال و من و فندقم رو پرسیدی. من به روزم

 

Rašyti komentarą

<< Home