šeštadienis, liepos 22, 2006

عدد پی

!چهارشنبه صبح ساعت 6:38کانکت شدم وطبق عادت همیشگی گفتم چندتا وبلاگ بخونم
!حالا نگو آیفون خانه ی ما 7:20خورد اولش خیال کردم به اشتباه کسی آیفون ما را زده
نه! اشتباه نبود دختر خاله ی مادرم بود حالا جالب اینجا بود که چون همه خواب یا نیمه خواب بودند اومد تویه اتاق من .حالا ما رودروایسی داریم!ولی نمی دونم چرا از قبل این بار برعکس همیشه هوس کرده بودم
بله هوس کرده بودم طریقه ی محاسبه ی عدد پی را پیدا کنم وکلی صفحات علمی ودانشگاهی روی مانیتورم بود که داشت لود می شدکه
اومد داخل اتاقم وخلاصه کلی کلاس داشت
حالا از این بگذریم اگر شما سایتی یا حتی کتابی در این باره می شناسید بگید علاقه مند شدم به این موضوع
.موفق باشید

1 Comments:

At 7/23/2006 09:32:00 popiet, Anonymous Anonimiškas said...

salam
merc ke 2bare omadin .
man hala up hastam

 

Rašyti komentarą

<< Home