ketvirtadienis, rugpjūčio 03, 2006

گربه

روبه روی رودخونه نشسته بودم و ساندویچ همبرگر را از توی کیفم در می آوردم.صدای آب که از زیر پل می گذشت آدم را به وجد می آورد.چندتا پسر سعی می کنند باتور ماهی بگیرند.در همین حال یک پرنده ی سفید رنگ توی قسمت کم عمق آن طرف رودخونه در حالی که راه می ره از جلوی من می گذره.
هنوز اولین لقمه را نخورده ام که یه گربه ی کوچک بارنگ خاکستری وقهوه ای روشن یکنواخت از پشت شمشادهای صندلی که نشسته ام پیدا شد.فهمیدم بوی غذا را شنیده.رفت ولی دوباره هنوز یه کم از ساندویچ را نخورده بودم که دیدم زیرصندلیم هست وداره هی به من نزدیک تر می شه چون پاهام را تکون نمی دادم داشت به پا هام می چسبید، یک تکون خوردم حدود 50 سانت فاصله گرفت.یه کم ازهمبر بهش دادم خیلی خوشش اومد.یک چهارم همبر را تقریبا آرام آرام بهش دادم.گوش وچشم های فوق العاده زیبای داشت.من روی صندلی بودم واوآرام آرام ازبغل پایم راه می رفت و می آمد.
زیر صندلی که روش نشسته بودم دراز کشید،قدش انگار دوبرابر شد!خیلی باهام راحت بود.بعد دو دستش را زیر سرش بردوخودش را جمع کرد.خلاصه کلی از بودن باهاش لذت بردم
.

4 Comments:

At 8/04/2006 02:31:00 popiet, Anonymous Anonimiškas said...

salam !
alie in hese lezatet az ye gorbe !
ye hese moasheghe ke tooye lahzehaye nab va bekr hast tooye in neveshtat bood vaghti oon gorbe ro az lezate aamighe siri maghrooghesh kardi!
allah negahdarat bashad ke ingoone riz va nik minegari!

rasti are az deltangiamam lezat mibaram!
man ta hala kheili blog dashtam va hey bastam!alan yeki dige ham daram ke aslan doostesh nadaram ke addrrrresssesssho tooye link mizaram!
khoob bashi!
allah posht va panahat!

 
At 8/05/2006 05:14:00 priešpiet, Anonymous Anonimiškas said...

سلام آقا سروش از نوشته ات خیلی خوشم اومد معلومه که خیلی خیلی باحالی راستی در مورد ای دی ساختن برام بنویس منتظرت هستم

 
At 8/07/2006 11:46:00 priešpiet, Anonymous Anonimiškas said...

سلام
تاحالابه گنجشکهادونه دادی؟آنقدرلذت داره شنیدن صدای قشنگشون.یک بارامتحان کن حتما"خوشت میاد.البته یه شرط داره آن هم اینه که بایدعاشق باشی.

 
At 8/08/2006 03:45:00 priešpiet, Anonymous Anonimiškas said...

salam sorosh jan
az inke omadino nazaretono dadain
sepasgozaram

 

Rašyti komentarą

<< Home