penktadienis, rugsėjo 29, 2006

بیست روز گذشته


سلام

انتظار
نیمه ی شعبان
گفتگو با ابر دل شیدا همین جوری که نمی تونی جوابی به عقایدشون بدی!
فهمیدن اینکه آدم بدی هستی بیش از آنکه فکر می کردی
شک
شک،اینکه دارن باهات بازی می کنن!
نتایج کنکور و یک نتیجه ی دور از انتظار ، با اینکه همین جوری الکی کنکور داده بودم تهران قبول شدم.
تردید در رفتن به رشته ی جدید
همزمان کلاس رانندگی

دیدن یه جسد که تریلی از روی سرش رد شده بود!!!یه مغز کامل

تصادف معلم رانندگیم آن هم بد!ببین کی می خواسته به من رانندگی یاد بده البته بگم معلم اولم که شش جلسه با هاش رفتم ارمنی بود و واقعا خوب بود!که رفت مسافرت ومن هم مجبور شدم با یه معلم جدید برم.واین طور بود که فقط دو جلسه تونستم از این پسر جوونه استفاده کنم.نا مرد من پشت ماشین بودم اگر کامیون هم داشت از فرعی به اصلی می آمد به من می گفت برو اون وقت من داشتم می رفتم زد رو ترمز و بعد شروع کرد به خانومه که تو فرعی بود ومی خواست بیاد تویه خیابون اصلی تعارف و...وبعدچی که نمی گفت!!
همین قرطی بازی ها را در آورد که تصادف کرد دیگه!

از رفتار سید حسن نصر الله،کسی که هم قسمتی ازخصوصیات امام خمینی را دارد وهم قسمتی ازخصوصیات چگوارا را داراست در مراسم جشن پیروزی خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.
به تهران می روم
ثبت نام می کنم .
دانشگاه بزرگ و خوبی است

به اصفهان بر می گردم
دو روز بعد شنبه اول مهر توی دانشگاه منتظر خوابگاه
زندگی خوابگاهی
کارگاه
آشنا شدن با افراد زیادی در خوابگاه و دانشگاه
شلوغی تهران
ماه رمضون نماز جماعت سحر
چهارشنبه شب از تهران را افتادم اومدم خونه
دانستن اینکه آدم بدی هستی!
کلی کار عقب مونده
کلی کار عقب مونده
......

2 Comments:

At 9/29/2006 10:33:00 popiet, Blogger **maryam said...

سلام آقا سروش
امکان داره بهم کمک کنی؟
من توی بلاگر یه وب ساختم امابعضی جاهاشو نمیتونم مثل معرفی لینک دوستان.میخواستم ببینم میشه بهم کمک کنی یا نه؟

 
At 10/05/2006 09:32:00 priešpiet, Anonymous Anonimiškas said...

salamm afarinn khoshhal shodammm
be omid pirozi bishararrrr
bye

 

Rašyti komentarą

<< Home